Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen.

Niet tevreden over het product of over de levering van je bestelling? Laat het ons weten via ons contactformulier.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je vragen?

Kun je geen antwoord vinden op je vragen? Laat het ons weten. Wij streven er naar om binnen 24 uur een reactie te geven.