Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account?
Ja, ook zonder account kun je een bestelling bij ons plaatsen. Volg de betaalinstructies om je bestelling af te ronden.
Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn account?
Ik weet mijn huidige wachtwoord
- Ga naar Mijn Account.
- Klik op Accountgegevens.
- Voer het huidige en nieuwe wachtwoord in en kies voor opslaan.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Kies bij inloggen voor wachtwoord vergeten.
- Voer de gebruikersnaam of e-mail adres in.
- Open de ontvangen e-mail en volg de instructies.
Hoe maak ik een account aan?
- Ga naar Registreren.
- Vul je gegevens in aan de rechterzijde.
- Je account is aangemaakt!
Hoe wijzig ik de adresgegevens van mijn account?
Zodra je ingelogd bent ga je naar adressen via het dashboard. Kies voor bewerken onder factuur- of verzendadres en vul je nieuwe adresgegevens in.