Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen.

Bestelling retourneren

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren kosten

De kosten van het retourzenden van de producten worden niet door ons vergoed, tenzij het gaat om een incompleet of beschadigd product.

Bestelling is niet compleet of beschadigd

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Neem contact met ons op via het contactformulier en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort naar hetzelfde bankrekening waarmee de aankoop gedaan is. Houdt ingeval van retourzending rekening met:

a) Het kan 7 dagen duren voordat wij uw zending ontvangen;
b) Tenzij het beschadigde, gebrekkige of foutieve producten betreft, worden de kosten van het retourzenden van de producten niet door ons vergoed;
c) Retouren worden binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt;
d) Je dient bij het inpakken van de producten voor verzending per post redelijke zorg te betrachten zodat de producten onderweg niet beschadigd raken;
e) Vergeet niet om bij het postkantoor een bewijs van terpostbezorging te vragen en dit te bewaren totdat je de koopprijs hebt terugontvangen of de vervangende producten bij je zijn thuisbezorgd.

Retourgegevens

Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je om eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Contactinformatie:

Drybrush.nl
Concertstraat 2 (geen bezoekadres)
7512 HZ Enschede
info@drybrush.nl

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag t/m zondag: 10:00 – 18:00

Heb je vragen?

Kun je geen antwoord vinden op je vragen? Laat het ons weten. Wij streven er naar om binnen 24 uur een reactie te geven.