Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen.

Wie bezorgd mijn bestelling?

Wij hanteren op dit moment één leveringsmethode: thuisbezorging door DHL. Met dhl kun je je bestelling laten afleveren op een adres naar keuze. Dit kan je eigen huisadres zijn, maar ook bijvoorbeeld het adres van je werk of van iemand anders die regelmatig thuis is. Zodra DHL je pakket in ontvangst heeft genomen ontvang je een e-mail met je trackingcode om de bestelling te traceren. Mocht je niet thuis zijn, dan wordt het pakket bij de buren of bij een DHL-punt bezorgd.

Bezorgen jullie naar het buitenland?

Wij kunnen bestellingen in Nederland momenteel uitsluitend afleveren op huisadressen. Wij leveren niet aan postadressen. Wij kunnen bestellingen via www.drybrush.nl niet in het buitenland bezorgen.

Wordt mijn bestelling gratis verzonden?

We bieden onze klanten gratis thuisbezorging voor bestellingen vanaf € 30.

Gratis verzenden geldt alleen voor één bestelling met één afleveradres, meerdere bestellingen kunnen niet gecombineerd worden.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die vóór 23:59 worden gedaan, proberen wij de volgende werkdag te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De levertijd bedraagt normaliter 1 tot 3 werkdagen (maandag t/m vrijdag) te rekenen vanaf de datum van totstandkoming van de koopovereenkomst. Thuisbezorging op afgelegen adressen kan langer duren.

Bezorgen jullie op meerdere adressen?

Wij kunnen bestellingen momenteel slechts op één adres afleveren. Wanneer je producten op meer dan één adres wil laten bezorgen, dien je voor elk adres een afzonderlijke bestelling te plaatsen.

Track en trace

Op Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de Track & Trace-code (zendingsnummer) en de postcode van het bezorgadres in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Met Track & Trace zie je online het verwachte bezorgmoment zodra de bezorging in de planning staat. Is het pakket bij de buren of een DHL-punt afgeleverd? Dan vind je het bezorgadres ook op de track en trace-pagina.

Mijn bestelling staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen

De bestelling is mogelijk bezorgd bij de buren. In dat geval laat de bezorger van DHL een kaartje achter met het adres. Het kan ook zijn dat een andere huisgenoot het pakket in ontvangst heeft genomen.

Ik heb de bezorger gemist

Was je niet thuis? Dan laat de bezorger een gele kaart bij je achter. Maak een nieuwe bezorgafspraak met je bezorgcode en postcode. Kies voor een ander DHL ServicePoint, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.

Heb je vragen?

Kun je geen antwoord vinden op je vragen? Laat het ons weten. Wij streven er naar om binnen 24 uur een reactie te geven.